::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم

روحانیاز  مکاسب الطلاب

قوانین انجمن
(لطفا قوانین سایت را به دقت مطالعه نموده و پس از عضویت ، نام کاربری را به شماره 09395264192 ارسال کنید)

به مکاسب الطلاب خوش آمدید!

امیدواریم از بودن با مکاسب لذت ببرید و بتوانید همواره به انتخاب امروز خود افتخار کنید. برای قانونمندی و کمک به ما در ارائه محیطی حرفه ای و امکاناتی متناسب با شان طلاب ، لازم است قبل از استفاده از هر یک از محصولات یا خدمات سایت، موافقت خود را با شرایط، ضوابط و سیاست های بهره برداری مکاسب الطلاب اعلام نمایید:

مسئولیت انتشار آگهی و مطالب ارسالی توسط هر کاربر ومسئولیت استفاده از آگهی ها و مطالب ارسالی در مکاسب الطلاب بر عهده خودکاربران خواهد بود و مکاسب الطلاب مسئولیتی در قبال آنها برعهده نمیگیرد
نشان مکاسب و نام های "مکاسب"و "qmt"علامت های ثبت شده هستند و کلیه حقوق آن محفوظ است.
شما ضمانت می کنید که کلیه اطلاعات ارائه شده توسط شما به مکاسب صحیح و جدید است و اعلام می کنید که شما برای پذیرش این قرارداد و شرایط و اجرای آنها صلاحیت ، اهلیت ، قدرت و اختیار کامل دارید.
شما متعهد می شوید که از خدمات و محصولات مکاسب الطلاب صرفا درچارچوب ضوابط و مقررات و آیین نامه های سایت مکاسب الطلاب و همچنین قوانین و مقررات ایران استفاده کنید.
شما متعهد می شوید که از نام ، نشان ، آدرس و هر نوع مشخصه دیگری که مربوط به اشخاص مشهور، شرکت ها، موسسات و علامت های ثبت شده تجاری هستند بدون اجازه رسمی آنها استفاده نکنید. در چنین مواردی ممکن است مکاسب الطلاب مدارک احراز هویت یا مجوز رسمی را از شما مطالبه کند.
اگر مواردی در سایت را مشاهده کردید که فکر می کنید مخالف شرایط و توافق نامه های مکاسب الطلاب یا قوانین لازم الاجرا است، به ما گزارش دهید.مکاسب سعی خواهد کرد گزارشات رسیده را بررسی کرده و برخورد مناسب با متخلفان را انجام دهد. اقدامات مکاسب الطلاب در قبال متخلفین ممکن است شامل این موارد باشد: محدود کردن دسترسی عمومی به صفحات و محتوای کاربر تا زمان باقی ماندن موارد تخلف به نحوی که فقط نویسنده یا منتشر کننده اصلی دسترسی داشته باشد؛ غیر فعال کردن دسترسی های کاربر متخلف؛ حذف موارد نامناسب؛ حذف کاربر متخلف.
در تمامی خدمات و محصولات مکاسب الطلاب، شما خود مسئول تمام فعالیت هایی هستید که تحت نام کاربری شما انجام می شود و همچنین مسئول حفظ امنیت کلمه عبور خود هستید.
مکاسب الطلاب هیچ مسئولیتی نسبت به محتوای انتشار یافته از سوی کاربران و یا سایر اقدامات آنان در قبال هیچ کس نخواهد داشت. شما موافقت می کنید که مسئولیت کامل هرگونه استفاده از محصولات و خدمات مکاسب الطلاب و هرنوع محتوای انتشار یافته یا اقدام دیگری که با استفاده از محصولات و خدماتی که از مکاسب الطلاب در اختیار دارید صورت گرفته باشد به عهده شما است.
مکاسب الطلاب ممکن است در هر زمان شرایط خدمات و سیاست های خود را اصلاح کرده یا تغییر دهد و شما متعهد می شوید که از تمامی این تغییرات تبعیت کنید. استفاده از هریک از محصولات و خدمات مکاسب الطلاب به این معنی است که شما تمام شرایط مکاسب الطلاب را پذیرفته اید.
این وظیفه خود شماست که با مراجعه به شرایط و قوانین، آخرین تغییرات را مطالعه نمایید.
شما موافقت می کنید که خدمات و محصولات مکاسب الطلاب همانطور که هست و همانطور که موجود است به شما ارائه شود. مکاسب الطلاب به هیچ وجه در قبال قابلیت دسترسی، کیفیت خدمات و محصولات و ایمنی آن ها تضمینی نمی دهد و مسئولیتی نخواهد داشت. مکاسب الطلاب همچنین این حق را برای خود محفوظ می دارد که با اطلاع قبلی یا بدون اطلاع قبلی، در هر زمان و بدون هیچ گونه مسئولیتی در قبال خدمات گیرندگان یا کاربران، محصولات و خدمات خود را اصلاح، محدود، مقید، تعلیق یا قطع نماید. مکاسب این حق را برای خود محفوظ نگه می دارد که در هر زمان بنا به صلاحدید خود بدون اطلاع قبلی از ارائه خدمات و محصولات خود و یا ادامه ارائه آنها به اشخاص حقیقی و حقوقی امتناع ورزد و در صورت تحقق این امر مسئولیتی نخواهد داشت.
تصمیم اینکه اطلاعات و داده های هریک از خدمات و محصولات مکاسب الطلاب در کجا ذخیره و پردازش شوند با مکاسب الطلاب خواهد بود و شما موافقت می کنید که اطلاعات شما بنا به صلاحدید مکاسب الطلاب در هر نقطه از کشورهای جهان قرار بگیرد.
شما متعهد می شوید که شرایط تعیین شده از سوی کاربران مکاسب الطلاب برای استفاده و بهره برداری از محتوای تولید شده توسط آنان را کاملا رعایت کنید.
شما موافقت می کنید که مکاسب الطلاب حق استفاده مطلق از آن دسته از داده ها و محتویات عرضه شده از طریق خدمات و محصولات مکاسب الطلاب را که توسط کاربران در دسترس عموم قرار گرفته است را دارد. منافع و مالکیت فکری و معنوی و حق بهره برداری از داده ها و محتویاتی که شما تولید کرده اید و برای انتشار یا استفاده از آن محدودیت قایل شده اید برای شما و مکاسب الطلاب محفوظ خواهد بود. برای کمک به حفظ حقوق شما، با کاربران متخلفی که حقوق شما را نقض کنند طبق روال های کاری مکاسب الطلاب ممکن است برخورد صورت گیرد.
شما متعهد می شوید که تنها خود شما از محصولات و خدماتی که از مکاسب الطلاب در اختیار شما قرار می گیرد استفاده کنید و حق فروش، کپی، تکثیر آنها را ندارید.
شما موافقت می کنید که تمامی شرایط و قواعد میان مکاسب الطلاب و شما، تابع حقوق و قوانین ایران است و طبق همان قوانین تفسیر می شوند. هرگونه ادعا، اقدام حقوقی، دعوی قضایی مربوط به مکاسب الطلاب یا مدیران و کارکنان مکاسب الطلاب و یا مربوط به خدمات و محصولات مکاسب الطلاب فقط در دادگاههای شهر قم در ایران قابل پیگیری خواهد بود .
شما متعهد می شوید که مستقیم یا غیر مستقیم هیچ اقدامی که به منافع مادی و معنوی مکاسب الطلاب لطمه وارد نماید مرتکب نشوید و همچنین هیچ اقدامی که باعث گمراهی کاربران مکاسب الطلاب یا مخاطبان شما شود انجام ندهید.و از تبلیغ سایتهای خرید و فروش دیگر بپرهیزید
شما تعهد می دهید قبل از ارسال مطلب در مکاسب الطلاب حتما روش ارسال مطلب را در لینک زیر:
http://qmt.ir/Forum/Catgory/14/Post/13
وقوانین سایت را در لینک زیر :
http://qmt.ir/Forum/Catgory/13/Post/4
مطالعه نموده و مقید به آن باشید. و قبول دارید مکاسب الطلاب هرزمان که توانست و از حیث زمانی مقدور بود مطالب شما را حذف یا آرشیو نماید.

نکته1 :حتما پس از ثبت نام (و برای جلوگیری از عدم حذف کاربری ) ، آنرا به شماره همراه زیر پیامک کنید :
09395264192
نکته2 :برای کمک به ما در اداره سایت هر اقدام بر هم زننده نظم سایت یا اعتماد کاربران به سایت را ، به مدیریت گزارش کنید.

نکته3 :نام کاربری خود را همان کد طلبگی خودتان انتخاب کرده و رمز آنرا فراموش نکنید.
روحانیاز  مکاسب الطلاب

این قالب توسط سایت روزیکس طراحی شده است و هر گونه پاک کردن لینک پیگرد قانونی دارد !